2017-01-23

, ,

Gyvenimo nuotykis - Delimano reklama




Kaip aš čia atsidūriau?  - dažnas pažįstamas man dabar užduoda šį klausimą. Neplanuotai, visiškai atsitiktinai. Čia turbūt siurprizas ne tik man, bet ir Delimano atstovams :) Kai, praėjusią vasarą namo parsinešiau Delimano vandens šildytuvą, net minties neturėjau, kad vieną dieną teks filmuotis jo reklamoje. 

Parašiau atsiliepimą šiame bloge. Atsiliepimas patiko Delimano atstovams ir jie pasiūlė susitikti. Susitikom, pabendravom ir po kurio laiko pakvietė filmuotis. Aš sutikau. Kodėl gi ne - savęs išbandymas, atrakcija, nuotykis, na ir aišku nemaža atsakomybė. Atsakomybė už savo žodžius, už tai ką kalbu. Negali būti jokio melo. Melas iš mano lūpų pakenktų ne tik man, bet ir šauniam Delimano kolektyvui, su kuriuo buvo neprastai malonu bendrauti. Linkėjimai!

Filmuojant reklamą nebuvo paruošto teksto, kurį reikėjo man gražiai perskaityti. Tai nebuvo vaidyba. Viskas buvo tikra. Filmuojant interviu priešais mane sėdėjo Delimano atstovė ir uždavinėjo man klausimus, o aš, kaip galėjau, kaip mokėjau į juos atsakinėjau. Pokalbio pagrindas - mano tikra, šiame bloge aprašyta, vandens šildytuvo istorija.

Man patiko, džiaugiuosi potyriais ir naujomis pažintimis. Ačiū, Delimano, už puikų nuotykį!



  Patiko įrašas? Prenumeruokite PAVARYK! naujienas
Dalinkitės:  

0 Komentarai :

Rašyti komentarą