2015-09-13

, , , ,

Mano skonio reikalas: duona, kefyras, gazuotas gėrimas, masalas, knyga

Mano skonio reikalas
"Mano skonio reikalas" - tai naujas Pavaryk! skyrelis, kuriame greituoju būdu, nedaugžodžiaudamas dalinsiuosi viskuo, kas man patinka, tinka, kas mane traukia, žavi; viskuo kas kelia man nuotaiką, malonina skrandį, plečia akiratį, širdį bei džiugina sielą. Čia guls visa mano gyvenimo atributika. Tai mano gyvenimo skonis - mano gyvenimo reikalai, kuriais noriu pasidalinti ir su Jumis. Juk kartais ima ir sutampa tie mūsų skoniai, tad kodėl jais nepasidalinus ir su kitais.

Juoda duona
Visa informacija apie jos sudėtį pateikta nuotraukoje ant etiketės. Mėgstu juodą duoną, daug esu išragavęs, bet tik neseniai atradau šią duoną. Dieviško skonio! Puri, švelni, nesprangi, neturi juodoms duonoms įprasto kartumo, ilgai išlieka minkšta, nesusitraukia. Aš, pavyzdžiui, drąsiai perku visą 1,45 kg sveriantį kepalą, nors juodą duoną namuose valgau praktiškai vienas. Pas mus Trakuose ją galima įsigyti (bent jau šiuo metu) tik Kaišiadorių paukštyno firminėje parduotuvėje:

Duona
Duonos etiketė

Kefyras
Na čia komentarų nereikia, beveik visi prekybos centrai turi šio gėrio. Rinkdamasis šį kefyrą jau ir į kainas ar akcijas nežiūriu. Jei ir yra kokia nuolaida kitam kefyrui - manęs tai nedomina - vis vien renkuosi tik šį. Netirštas, mielas gomuriui, neturi gumulų, labai švelniai sueina į vidų. Miau ir lekiu prie šaldytuvo - gurkšt ir per 3-4 dienas išpompuoju šį buteliuką:

Kefyras

Gazuotas gėrimas
Gazuotas, gazuotas... žinau, kad nėra sveika gerti gazuotus gėrimus, bet kartais jų taip užsimanau ir ypač tada, kai esu sočiai, sočiai prisivalgę. Tada jau reikia maut į parduotuvę - gazuoto, gazuoto. Iš anksto jo neperku, nebent žinau, kad gresia persivalgymas. Tai mano lyderis tarp visų gazuotų, gazuotų gėrimų, tai mano persivalgymo troškulio malšintuvas.  "Gazų" kiekis toks, kad net pro ausis lenda ir super gerai užkuria rau, rau, rau...gėjimo mechanizmą :) . Miela rūgštelė ir skanus kartumas puikiai dera su burbuliukais ir ilgai išlieka burnoje:

Schweppes


Masalas žuvims
Šių metų atradimas - Traper firmos "Corn Puff" 8 mm vanilės skonio plūduriuojantys rutuliukai. Didžiausios šių metų žuvys (išskyrus karpius :) buvo pagautos su šiuo masalu: Trakuose - karšiai (2,4 kg ir 2,1 kg), Kauno mariose puikūs, beveik kilograminiai karosai. Tai mėgiamiausias šiai dienai mano masalas. Ant kabliuko sėdi apie 30 min., nes vandenyje brinksta ir minkštėja. Panašiai, kas 30 min., jei nekimba stengiuosi ir permesti, nes, kai per daug išbrinkęs - nėra gerai - priplaukęs karšis, kai siurbtels, tai ir nutrauks, net kabliukas nesujudės. Labai gerai pasiteisino esant intensyviam kibimui:

Masalas Corn Puff

Knyga
Lengvai skaitoma Marci Shimoff savigalbos knyga "Laimės kodas". Knyga nepadarys Jūsų laimingais, bet parodys teisingą judėjimo kryptį. Kadangi aš domiuosi viskuo, kas padeda tvarkyti mano vidinį pasaulį, ši knyga vienareikšmiškai man paliko įspūdį ir suteikė naujų saviugdai skirtų priemonių:

Knyga Laimės kodas

Šiam kartui tiek. Gero ir savito Jums skonio! Iki.

Patiko įrašas? Prenumeruokite PAVARYK! naujienas
Dalinkitės:  

2 komentarai :

  1. Sveikinu įgyvendinus šaunią naujos rubrikos idėją!
    Dėl duonos: stengiuosi pirkti tik iš ruginių miltų iškeptą. Būtų idealu, jei tie ruginiai miltai būtų viso grūdo, tačiau džiaugiuosi, kad prekybos centruose randu bent kai kuriuos reikalavimus tenkinančią duonos sudėtį. Mano atradimas - duona Jonė. Trakų prekybos centruose kas dieną būna :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtų „feisbukinis laikas“ po komentaru - paspausčiau „like“ :) , kadangi jo nėra, tai ir gerai, nes tada turiu galimybę už sveikinimą padėkoti paprastai ir žmoniškai sakydamas: „AČIŪ!" . Na, o man viso grūdo duona nelabai. Bandžiau ne kartą, bet neužsikabinau. Gal dar neaptikau tokios su kuria galėčiau eiti į žvalgybą. Šiaip mėgstu paragaut dar neragautų produktų, tad gal čia tik laiko klausimas. Stengiuosi niekada nesakyti niekada. Ką žinai, gal jau rytoj čepsėsiu ir liaupsinsiu naują duoną :)

      Panaikinti