2011-05-31

Nupiešk Lietuvą iš atminties, iš pirmo karto ir pasidalink su kitais

Nupiešk Lietuvos kontūrus nežiūrėdamas į žemėlapį bei į mano piešinį :). Piešk iš atminties ir iš pirmo karto. Klaidų ir netaisiklingų linijų nebijok -  ne tame esmė - esmė vienybėje:).
Nupiešęs pasidalink su draugais ir paprašyk, kad jie padarytų tą patį.

Aš pradedu pirmas: čia mano Lietuva iš pirmo karto:



O, čia Arnoldo Gabanaičio Lietuva iš pirmo karto:


Laukiam kitų Lietuvų :). Vėliau rinksime geriausius ir dalinsime vietas :)))
Svarbiausia Lietuvą piešti sąžiningai be "špargalkių" ir trintuko. Juk tame ir cinkas - kokius Lietuvos kontūrus tu matai, kokią Lietuvą tu mintyse nešioji.

Patiko įrašas? Prenumeruok PAVARYK! naujienas
Dalinkitės:  

6 komentarai :

  1. Jungiamės ir rodom, kad nepriklausomai nuo smegenų vingių mes visi už Lietuvą esam vieningi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškasgegužės 31, 2011

    svarbiausia nežiūrėti į žemėlapį

    AtsakytiPanaikinti
  3. http://i1112.photobucket.com/albums/k499/Gugulizz/Bepavadinimo.png

    Cia mano Lietuva

    AtsakytiPanaikinti
  4. Arnoldai ačiū už Lietuvą :) Publikuoju :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano drauge taip pat nupiese Lietuva
    http://i1112.photobucket.com/albums/k499/Gugulizz/Sarunes.png

    AtsakytiPanaikinti