2010-08-12

,

Vasaros stovykla palikusi malonų įspūdį


Nuotraukoje mano dukra Eglutė. Praėjusią savaitę buvome su ja išsiskyrę :( - Eglutė 7 dienas praleido šalia Trakų pušų apsuptyje prie Skaisčio ežero įsikūrusioje vasaros vaikų stovykloje "Vėrubė" (vieta Google maps žemėlapyje).

Vaikas stovykla liko labai patenkintas. Žemiau jau praeityje likusių gerų įspūdžių prisiminimai nuotraukose:

stovyklos teritorija


žaidimai dieną

žaidimai vakare

maudynės

jojimo pamokos

vairavimo bagiu pamokos

buriavimo pamokos

vėjų gaudymo pamokos

šokiai pokiai :)

Ačiū stovyklos organizatoriams už puikų vaiko laisvalaikį. Patenkintas vaikas - patenkinti tėveliai :) Ko daugiau reikia... :)))

Nuotraukų autorė: Ieva Šebeliauskaitė
Dalinkitės:  

8 komentarai :

  1. Kokia turininga stovyklos programa :) Tinkamas vaikų užimtumas, jų laisvalaikio paplanavimas (žinoma, saikingas) yra gėris.

    Beje, labai graži tavo dukrytė, Dariau :) Šypseną garantuotai pasivogė iš tėvelio :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano dukros čia buvo prieš 3 metukus. Sudomino dėl to, kad galima buvo prižiūrėti žirgus ir jodinėti jais. Manau jei jos būtų buvę 14-15 metų (tiek yra dabar), joms būtų buvę dar įdomiau. Bet ir tada įspūdžiai buvo superiniai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano dukrai žirgų prižiūrėjimas irgi labai patiko. Kiekvieną vakarą vesdavo į ganyklą, o rytais parvesdavo, tiesiog kaip kaime :)...

    Edita, manau, kad dukros šypsena gražesnė už tėvelio :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kodėl man neina būti ne anonimiška?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Renata, nelabai supratau ką nori padaryti :) Nori padaryti aktyvią nuorodą?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Atsiprašau. Pirmą kartą, t.y. vakar rašiau komentarą ir niekaip nepavyko parašyti savo vardu. Galvoju užklausiu KODĖL. Na ir ką sau - parašiau užklausimą- išsiunčiau ir UPS - pavyko su vardu.
    Kažkada atradau šį blogą- sužavėjo tvarka, geri komentarai, pasiūlymai, išsamus aprašymas... na VISKAS. Sėkmės, Dariau.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ačiū, Renata, už šiltus žodžius, net raudonuoti pradėjau skaitydamas :)))
    Tiesa pasakius esu pats sau labai reiklus ir kritiškas, tad ir šiam blogui turiu daug pastabų, bet laiko trūkumas neleidžia jo sutvarkyti iki galo. Bet kita vertus gal tik man taip atrodo, kad čia kai kas negerai:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Esi pedantiškas, gebi tvarkingai ir įdomiai pateikti informaciją. Jums tik atrodo, kad čia ne viskas taip...
    Ir aš norėčiau taip išmokti. Buvau pasidariusi Blgą, bet nemokėjau jame tvarkytis. O gal per mažai laiko skyriau mokinimuisi.
    Manau labiau antras variantas.

    AtsakytiPanaikinti