pirmadienis, balandis 05, 2010

Kaip prisijaukinti slibiną - puikus animacinis filmas vaikams ir suaugusiems

Šiandien buvo kinas. Su vaikais kino teatre žiūrėjom animacinį filmą "Kaip prisijaukinti slibiną" (How to Train Your Dragon).

Patiko ne tik vaikams, bet ir greitai į ketvirtą penktą dešimtmetį koją įkelsiančiam dėdei, tai yra man.

Retas filmas geba sužavėti. Šiam filmui tai pavyko. Duodu jam 10 balų iš 10. O ir pati istorija pamokanti - nemušk, nežudyk gyvūnų, su jais susidraugauk.

Bėkit greičiau ir žiūrėkit. Per PC ar TV žiūrėti neverta, tik kino teatre ir tik 3D. Gerų įspūdžių!

10 komentarų:

  1. Žiūrėjau ir aš. Nerealus. Klasiokai žada eiti kita savaitę, tai varysiu kartu žiūrėti antrą kartą :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žiūrėjau taip pat ir aš. Labai neblogas filmas, reklama sudomino, o filmas sužavėjo. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tas drakonas man visai nepatrauklus - netraukia ziuret, bet jei jau taip giri tai muset reiks :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Skotai, būtinai nueik, nepasigailėsi :) ir slibinus pamėgsi :) ypač šį juoduką.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nuo 40-ies prasideda 5 dešimtis :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ups, teisingai. Kažkaip iki šio įrašo niekada savo dešimtmečių neskaičiavau :) Pataisiau

    AtsakytiPanaikinti
  7. nerelus filmas sendien ziurejiau 3D.O tas juodas slibinas toks mielas.ir berniukas ziaurei fainas...Verta pamatyti...

    AtsakytiPanaikinti
  8. nerealus films zurejau per 3D pet taip patik reks parsisiust ;]

    AtsakytiPanaikinti
  9. as ji ziurejau man jis labai patiko :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. tiklrai nerealus

    AtsakytiPanaikinti