2010-02-26

,

Ištikimybės testas :)


Kaip patikrinti ar jūsų dukros draugas už kurio jį ruošiasi tekėti yra jai ištikimas? Kaip matysite apačioje šis būdas nors ir labai geras, bet nėra 100 proc. patikimas :)

Mokantiems rusiškai rekomenduoju paskaityti originalą, o likusiems pateikiu savo vertimą.

Pasakojimas būsimojo vyro lūpomis:


Mano būsimoji žmona buvo labai graži ir mes vienas kitą be galo mylėjome. Tarp mūsų nebuvo jokių nesutarimų. Laikas kurį leidome kartu buvo nuostabus ir kupinas nepakartojamų akimirkų.

Mano nuotakos tėčiui priklausė stambi įmonė, jis buvo pasiturintis ir protingas žmogus. Nepaisant amžiaus skirtumo mes su juo gerai sutarėme. Žodžiu, viskas klostėsi puikiai, išskyrus vieną dalyką...

...Mano būsimoji žmona turėjo jaunesnę seserį, kuri būdama 19-kos taip pat kaip ir mano išrinktoji buvo labai graži, be kita ko ji nuolatos mano akivaizdoje dėvėdavo ypatingai trumpus sijonėlius ir maikutės su didele iškirpte. Visą laiką kai tik mano akis už jos užkliūdavo ji tuoj pat puldavo lenktis, tai priekiu į mane - atverdama stangrią krūtinę, tai užpakaliu - atidengdama sniego baltumo kelnaites. Atkreipiau dėmesį, kad toks jos elgesys buvo skirtas tik man vienam ir supratau, kad tai daroma ne šiaip sau.

Prieš vestuves sulaukiau žmonos sesers skambučio. Ji prašė, kad užeičiau pas ją ir pažiūrėčiau vestuvinius kvietimus. Namuose ji buvo viena. Parodžiusi kvietimus ji prisipažino, kad jaučia man didelę aistrą kurios niekaip negali suvaldyti, ir nors aš vedu jos seserį, ji nori, kad iki vestuvių tarp mūsų būtų vienintelis kartas. Aš nustėrau iš nuostabos. Nesulaukusi atsakymo nuotakos sesuo patraukė link laiptų vedančių į antrą aukštą ir lipdama aukštyn nusitraukė nuo savęs kelnaites.

- Jei nori, ateik ir paimk mane , - tarė sesuo ir švystelėjusi kelnaites į mano pusę dingo už durų.

Nustebęs kelias minutes žiūrėjau į dingusį jos siluetą, po to apsisukau ir patraukiau lik išėjimo durų.

Išėjęs į lauką akis į akį susidūriau su savo būsimos žmonos tėvu. Jis apkabino mane ir drebančiu iš jaudulio balsu tarė, kad geresnio vyro savo dukrai nesugebėtų rasti.

Aš tą akimirką pagalvojau: "Kaip gerai, kad išėjau paimti automobilyje paliktų prezervatyvų!"...


Foto šaltinis: www.sxc.hu

PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

8 komentarai :

  1. Yra tokia prezervatyvu reklama :))
    va jum vizualiai viskas :))
    http://www.youtube.com/watch?v=TaXKGj2DwFo

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu geras :) :) :) va cia tai testas :) :) :)m

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškasliepos 11, 2010

    Ištikimybės testas :) „Melo detektorius" va cia tai testas www.adultery-info.com Greitai! Patikimai! Absoliučiai anonimiškai!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškaskovo 07, 2012

    Geras budas patikrinti jauniki...pujku:D

    AtsakytiPanaikinti