2009-05-27

Šventas reikalas / pokalbis telefonu

Photobucket

- Alio? Anželka? Tai aš... Atleisk, negaliu kalbėti garsiau. Aš tau
skambinu iš Didžiojo... Na ką tu, Anžela, nepažinai manęs? Juk tai aš,
Valtorena, Valka, kuri...Ne, aš ne iš 'Didžiojo' kazino, o iš teatro -
Didžiojo. Aš sėdžiu parteryje, spektaklį žiūriu. Toks labai garsus
dainuoja... Na tas, kaip jis?.. Karjeras, va! Ar esi kada girdėjus
tokį? Ne? Na, ką tu! Super! Aš irgi iš pradžių maniau, kad koks
modeliuotojas. O pasirodo - ispanas. Operos... na, tas... Kenoras!
- Ko ėjome? Na, ką tu... Vien bilietai po tūkstantį dolerių! Šventas
reikalas... Maniškis, kai sužinojo, iškart užsidegė. 'Nagi, - sako, -
nueinam. Tik sužinok, kur tas Didysis'. Na, aš visus mūsiškius
apskambinau, niekas nežino. Šiaip taip suradome ir šit dabar sėdim,
mėgaujamės... Pačiame centre! Po dešinei - kažkas iš vyriausybės,
kairėje - banditai... gal atvirkščiai, iš veido dabar nesuprasi...
- Anžela, ko aš tau skambinu... Aš gi rytoj - į Londoną. Su savo...
Ne, maniškis užsiėmęs, tad skrendu su savo... Žinai, aš seniai apie
Londoną svajojau. Taip knieti į tą Eifelio
bokštą pasižiūrėti! Ką? Eifelis ne Londone? Tai kur? Romoje? Tikrai!
Juk jį dar senovės graikai statė. Jis anksčiau tenai buvo švyturys.
Reikia, reikia žvalgytis po pasaulį, Anželka... Šventas reikalas!
Atsimeni, kaip Pjeras Bezuchovas pasakė: 'Gyvenimas žmogui duodamas
tiktai vieną kartą...'
- Beje, ar tu tą mano naująjį pažįsti? Ne? Na, ką tu! Super! Ūgis -
1.64! O švelnutis...Kai mes su juo einame gatve, visi atsisuka, žiūri,
kaip jisai švelniai mane už keliukų laiko.. Gražuoliukas apsisisioti
galima! Kojyčių nėra, kakliuko nėra. Mano mėgstama
figūra: pilvukas, piniginė ir ausytės. Nesijaudink, jis negirdi, ką aš
čia kalbu. Jis
per savo mobiliaką su partneriu kažkokį sandorį svarsto. ...Ne, aš čia
apskritai niekam netrukdau. Čia visi dabar telefonais kalbasi. Šventas
reikalas. Tai čia skamba, tai ten. Karjeras iš pradžių stebėjosi.
Matyt, jam niekada tiek neskambino. O paskiau - nieko, apsiprato.
Netgi dainuoti ėmė tyliau, kad mums nekliudytų. Inteligentiškas
žmogus!
-Apskritai gaila, kad tavęs nėra, Anželka. Čia šiandien visi. Tiesiai
priešais mane - Pugačiova. Iš dešinės - Boria Moisejevas su nauja
paklode. Ložėje - Džuna, apsikarsčiusi
ordinais... Beje, ar tu girdėjai, kad Ala vėl skiriasi? Ne? Na, tu
duodi!.. Nei Karjero nežinai, nei kad Ala skiriasi! Gal jau visai menu
nebesidomi? Aš tau kaip paslaptį pasakysiu, bet tu - niekam! Filipas
per teismą pareikalavo skyrybų. Žada vesti Zykiną. O ką Ala? Sklinda
gandai,
kad ji - jam ant pykčio - išteka už Gazmanovo jaunėlio sūnaus.
-Oi, Anželka, dovanok, pirmas veiksmas baigėsi... Per pertrauką
kalbėtis telefonu nepritinka. Visi būriuosis. Šventas reikalas!.. Bet
kai prasidės antras veiksmas, aš iš karto tau vėl
skambinsiu!

Vertė Edvardas Vaitkus
'Literatūra ir menas'

Už medžiagą dėkoju žmonai (atsiuntė el. paštu)

Foto šaltinis: www.sxc.hu



 PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

3 komentarai :

  1. "Po dešinei - kažkas iš vyriausybės,
    kairėje - banditai... gal atvirkščiai, iš veido dabar nesuprasi..."
    Pas mus būtų taip:
    Po dešinei - kažkas iš vyriausybės,
    kairėje - artistai... gal atvirkščiai, iš veido dabar nesuprasi...
    "Karjeras tyliau dainuoti pradėjo, kad mums netrukdytų" vo čia geras :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai panasiai dedasi realybeje tai cia jau beveik nebelinksmi skaitiniai:)
    Teko syki viena dedule panasiai kalbanti matyt. Tik dvieju vyru is galo pakalbintas issinesdino lauk.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Geras straipsnis :D tikra teisybe. Man paciam kartais tenka suvaidinti viena kita vaidmenį teatre, tai viskas vykta labai panasiai kaip aprasyta.

    AtsakytiPanaikinti