2009-04-08

Mano eilės...

Photobucket

Atkapsčiau savo eiles rašytas prieš 22 metus ( 1987-88 m.). Būdamas "niolikmečiu" rašiau (dabar net keista):

Žvilgsnis

Sutikęs jos glostantį žvilgsnį
Aš noriu žiūrėt į akis
Bet mano prakeiktosios akys
Nusisuka tik į grindis

................................

Plačiosiom rankom lyg mintim
Apglėbęs visą laiką
Laikau aš mėlynus žiedus
Žibuoklėmis pramintus

................................

Man duotos rankos
Kad pasaulį jomis išvalyčiau
Nuo nelaimių, ašarų, kančių
Man duodos rankos
Kad naują pastatyčiau
Su džiaugsmu, tikėjimu ir ateitim...

.................................

Už miesto
Šalia plento pamiškėj
Tarp lapų ir šakų palindęs
Sau kniūpso kauburėlis

Po juo -
Kadais kovojęs čia
Sau guli kareivėlis...

..................................

Papasakok tetule apie tuos
Kas žuvo šių miškų laukuos
Kas smėlį graužė dantimis
Ir traukinius sprogdino naktimis

Papasakok tetule apie tai
Kaip jiems sunku ištverti buvo tai
Kaip kraujas sunkės iš žaizdų
Ant tėviškės žalių laukų

Matau kaip ašara tava sūri
Nubėgo skuostu pamaži
Tu vėl verki
Nes dar tiki
Kad sūnūs tavo grįš gyvi

..................................

Kiek daug žiaurumo mumyse yra
O gėrio - tik lašelis

Kurį kitų akyse
Mes stengiamės pavers į jūrą...

..................................

Patapšnoki laime
Man per vieną petį
Gal užgis manoji nesekmių žaizda
Gal dangui žvaiždėtam
Ir manam kamputį
Įsižiebs žvaigždutė laimės kupina

Patapšnoki laime ne per vieną petį
Patašnok per petį ir kitiems žmonėms...


PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

10 komentarų :

  1. Kažkaip daugiau ir nerašiau. Turbūt supratau, kad ne tau Martynai mėlynas dangus, ne tau berneli ....raštukus rašyti:)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Prašau aš iš dangaus malonės,
    Kad negriautų mūsų tvirtovės,
    Kad namuose but ramybė,
    Kad suvienytų teisybė.

    Noriu meilės aš tokios,
    Kad visi mums pavydėtų,
    Ir nenoriu niekados,
    Kad į mus kreivai žiūrėtų.

    Na tai kas,kad susipykstam
    Žmonės esam,visi klystam
    Tad daugiau jėgų įdėkim
    Ir karštai,karštai mylėkim.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Niekada nebus per daug šilumos ir laimės
    Niekas kitas neatstos mūsų tikros meilės
    Atnešei gerumo tiek,kiek negaliu panešti
    Bijau net pagalvot, kad galiu prarasti.


    Mūsų meilės raktą vienas tik turi
    Ir tik mano širdį atrakint gali
    Tu svajonė,kuri jau išsipildė
    Stebuklingos rankos,kurios mane sušildė.

    Noriu kad tai tęstūs nors ir amžinybę
    Su tavim man gera suteikei ramybę
    Tu kaip tas mėnulis švieti danguje
    Įpūtei kaip vėjas meilę širdyje.









    AtsakytiPanaikinti
  4. Naktimis nebeužmiegu
    Širdį gelia tartum eitčiau
    šaltu sniegu.
    Tu teisus visad esi
    Už menkiausią klaida tu mane bari.
    Pradedu gailėtis,kad taip atsitiko
    Mudvieju keliai kodėl jie susitiko..

    AtsakytiPanaikinti
  5. Visi eilėraščiai išgalvoti ir su mano gyvenimu nesusieja

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimiškasliepos 27, 2016

    Niekur neisiu negaliu,tartum karste gyva guliu
    Nenoriu nei matyti nei girdeti taves nebenoriu taip pat tureti
    viskas dingo nieko nebeliko liksiu prie senos geldos kuri senei suskilo
    Gyvenimas ne pasaka o rozes su spygliais kiek pagyvene eisim savais keliais

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tu nenori,ir nereikia
    Man visai vienodai
    Tu tyli ,na ir tylek
    Nebandysiu kalbint.

    Tu eini,na ir eik
    Aš nesulaikysiu
    O kas pasikeis
    Jai ir pasiėiltum

    Tu naktis o as diena
    Tu išejai likau viena
    Likau viena ir vienisa
    Tave mylejau,o tu ne.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Šiandien kaip ir vakar
    Vienas ir tas pats
    Tu guli it tyli
    Tu manes nemyli.

    Žiuriu as pro langa
    Ir nieko nematau
    Naktis uzgoze sviesa
    Ir as stovet likau


    AtsakytiPanaikinti
  9. Pasakyk kuo kvepia Žiedas
    Likęs vienas tarp laukų
    Pasakyk ar jam neliudna
    Juk jis vienas kaip ir tu

    Pasakyk ar šildo saule
    Ta kur kaba danguje
    Pasakyk ar liko jausmas
    Meiles jausmas širdyje

    AtsakytiPanaikinti