2009-01-11

,

Kaip susitraukė vyriškas pasididžiavimas...

"Per 10 metų vyriškas pasididžiavimas susitraukė porą centimetrų" - taip šiandien "Mados reide" (TV6) kaklaraiščių ekspertas kalbėjo apie naują kaklaraiščių nešiojimo būdą. :)

Photobucket

 PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

4 komentarai :

  1. :D tai bent pastebėjimas.
    bet man vis tiek gražiau, kai kaklaraištis siekia diržo sagtį

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tai juoką kelia toks skrupulingas kelių centrimetrų mados sekimas. O iš esmės, tai koks skirtumas. O geriausiai tai juokas ėmė iš to kaip sutrumpėjęs kaklaraiščio ilgis buvo pristatytas: "vyriškas pasididžiavimas susitraukė..." :))) pavyzdžiui mano vyriškas pasididžiavimas tikrai ne kaklaraištis, nors taip pat kartais susitraukia :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. susirupinessausio 13, 2009

    Mano vyriškas pasididžiavimas taip pat yra ne kaklaraištis, bet jis atvirkščiai, ėmė ir išsiplėtė, kas nutinka vyrui, kai jis perkopia 45. Kalbu apie prostatą. Išgelbėjo prostamolis.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ai karamba! Kas 2ia per reklama? Kažkaip vos pastebimai tas kaklaraištis patrumpėjo. Be to matosi, kad su komp padirbėt...
    na, o jei rimtai, tai ir aš turėjau problemytę su savuoju. Nebedribo, kai būdavo reikalas. Patarė man draugai viagros arba prostamolio išbandyti. Na, kadangi tablečių nemegėjas aš, tai griebiausi žolinio vaisto. Ir ką jūs manot? Viagros neprireikė ;)

    AtsakytiPanaikinti