2008-11-13

, ,

Pirmasis geriausio komentaro žaidimas baigėsi - skelbiami nugalėtojai

Photobucket
Valinsko judėjimo atstovai Antanas Nedzinskas ir Rokas Žilinskas seime.

Ačiū visiems komentavusiems šią nuotrauką. Esate šaunuoliai, drąsuoliai ir humoro jausmą turintys Lietuvos šviesuoliai. Štai visi komentatoriai:

p.s. Raudonai pažymėti geriausi: Cerberis, Raganius ir Donatas - vienam iš jūsų atiteks Creative ZEN X-Fi MP3 grotuvas Kuriam? Žiūrėkite žemiau :)

Cerberis
Rokas: "Man gerai, čia restoranėlis yra pilnas gėrimų, tiesiog rojus, o vat tau Antanėli ant plokštelių čia tikrai nieks nepasirašinės, nors..."
88.222.162.126
Raganius
Prisikėlė ir nežino ką toliau daryti, nuo kurio čia galo tą Lietuvą valdyti. Čia kaip su ta knyga: žiūri į knygą ir mato špygą
62.212.206.137
Dyte
...Daugiau marsieciai is musu nesijuoks...
86.100.202.93
salomeja neris
rokai gana antana krust, veliau bus pilnas seimas tokiu durniu kaip jus.
78.59.66.175
Airida
Antanas: "gal cia pavyks bent kiek priaugti svorio ir pagaliau iveikti 66 kg riba", Rokas: "nelabai, manau cia reiks dirbti, o sito as dar nebandziau"...
193.219.187.66
juliukka
Du gaideliai, du gaideliai baltus žirnius kūlė...
212.52.48.47
Paulius V.
Lietuva saugi - Antanas ir Rokas seime! Šiąnakt miegosiu ramiai...
78.61.144.179
Vilius
Gerai apgalvotas cirkas :D
84.46.225.25
GRAŽVYTĖ
KULTŪROS IR POLICIJOS MINISTRAI
78.58.78.187
mucha 2
bet man patinka ir isgerti. O man patinka naujas darbas
84.32.57.242
mucha
:"Man patinka naujas darbas" .Ir man patinka naujas darbas.
84.32.57.242
Donatas
Rokai, už nepaprastai paprastą nuopuolį; Antanai, už beprotiškai fatastišką"kelia į žvaigždes ; judu atsveriat vienas kitą ir esat paprasta seimo "žvaigždutė".
193.219.64.12
Donatas
Rokai, už nepaprastai paprastą nuopuolį; Antanai, už beprotiškai fatastišką"kelia į žvaigždes ; judu at 07 Nov 08 16:16
193.219.64.12
Waldonas
Na tu ir patinęs Rokai, galėjai nors prieš seimą nebegerti
78.60.35.254
siesta
Rokas: "Antanai, tu suprantai ką nors?" Antanas: mmm.....nežinau. O tu, Rokai? Rokas: "mmm..."
82.135.142.53
mishokas
kas is musu mergaite...?
84.15.42.94
Edita
Klausyk Antanai, nuo tavęs kvapelis ne koks sklinda..../ Klausyk Rokai, jau tu geriau patylėtum, mano odekolonas geriau nei tavo peregaras...
78.60.35.254
Povilas
"Aš noriu į seimą" - sako Antanas. "Ir aš noriu" - sako ir Rokas - "Tik pala, pala apie ką aš čia? ... geriau jau įkalt.... kažkaip po vakar truputį džiovina...
78.60.35.254

Vaizdo gamybos profesionalų - IPGVIDEO
Photobucket
įsteigtą prizą:
Photobucket
Creative ZEN X-Fi MP3 grotuvą laimėjo:

RAGANIUS su komentaru:
"Prisikėlė ir nežino ką toliau daryti, nuo kurio čia galo tą Lietuvą valdyti. Čia kaip su ta knyga: žiūri į knygą ir mato špygą"

Antras
- Cerberis
Trečias - Donatas

El. paštu pranešime apie prizo atsiėmimą. Sveikinimai geriausiems!

Foto šaltinis: www.alfa.lt

PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

3 komentarai :

  1. ryte gavau laišką - žiūriu ir netikiu - kalėdiniai stebuklai prasidejo. noriu organizatoriams viešai padėkoti už dovaną, tikrai nesitikejau laimėti. AČIŪ LABAI, esu labai patenkintas :))))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Raganiau už mielą toną, prizas tau jau išsiųstas :)

    Dar kartelį visiems dalyvavusiems dėkoju už komentarus. Tikiuosi greitai paskelbsiu naują žaidimą. Dabar aktyviai ieškau prizo steigėjo.

    AtsakytiPanaikinti
  3. rokai as tik uz tik tu esi man gudriausias ir protingiauses viras o man kiti ira niekas

    AtsakytiPanaikinti