2008-09-09

, ,

Susidaro įspūdis, kad A.Zuoko partija laimėjo net ir Eurolygą

Photobucket
Klausimas: ar pasiekimai kuriuos savo agitaciniame klipe demonstruoja Zuokas: Ž. Savicko pergalės, Žalgirio iškovota Eurolygos taurė, V. Aleknos pasiekimai, J. Kairio kvapą gniaužiantys skrydžiai, - priklauso liberalcentristų partijai? Man asmeniškai peržiūrėjus pirmus klipo kadrus tokia nuomonė susidaro. Bet juk žinau, tiksliau turiu įtarimą, kad ši partija prie šių pasiekimų nė pirštu neprisidėjo. Bet gal aš klystu? Jeigu taip, tada balsuoju tik už Zuoką, - nors ne... net ir tokiu atveju už šį žmogų ir jo partiją aš nebalsuosiu, nes liberalcentristų klipas man sukėlė įtarimų. O aš jų taip nemėgstu...



Video šaltinis: liberalcentristai

 PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

5 komentarai :

  1. Na, nuotraukoje taurę Eurolygos keliantis žaidėjas dabar yra LiCS narys. Ž.Savickas– taip pat.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Martynui,

    Gerai, o V. Alekna su J. Kairiu taip pat LiCS nariai? Negirdėjau kol kas, kad taip būtų.

    Tai, kad LiCS narys D. Maskoliūnas rankose laiko taurę, dar nereiškia, kad šis laimėjimas priklauso LiCS.
    Taurę laimi komanda, o ne vienas žaidėjęs. Jeigu visa žalgirio komanda būtų LiCS nariais tada taip - visi laurai partijai, bet šiuo atveju taip nėra.

    Mažų mažiausiai yra negarbinga puoštis ir girtis kitų iškovotais apdovanojimais ir pasiekimais

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš manyčiau, kad per stipriai sureagavote, Dariau. Jie nesigiria svetimais pasiekimais, o tiesiog pabrėžia Lietuvos pasididžiavimo objektus. Psichologine prasme, žiūrint šį klipą, yra sužadinamos patriotiškos nuotaikos. Apskritai esu apolitiška asmenybė, tačiau sąmokslo teorijų čia kurti nevertėtų. O A. Zuokas žmogus galvotas, jei jis taps Vilniaus meru, pablogėjimo tikrai nepastebėsim, pagerėjimą - galbūt:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškaskovo 02, 2011

    Bet jisai vagis...

    AtsakytiPanaikinti