2008-08-26

21 amžiaus "plotas" rusiškai



- Ach...

- Man atrodo, kad Viktoras liūdi, kas jam? Jis kenčia?
- Amūro strėlė jį nukovė
- Ach , man tai taip žinoma. Kas yra jo meilė?
- Štai toji mergina, Mari,

STAIGA UŽGROJA TRANKI MUZIKA - METALAS

- Atleiskite, aš turiu jus minutėlei palikti
- Ji man truks begalybę...

KITAS KAMBARYS

- Močiute, seneli, jūs vėl užleidote savo senieną. Man prieš draugus gėda. Patildykit prašau...

- Negadink draivo anūkėle... Tai mūsų jaunystė... mes kaifuojam!

- Och kaip paseno jūsų Heavy metal... mūsų 21 amžiuje...

Video šaltinis: GMovieSeeker
Dalinkitės:  

2 komentarai :

  1. ir kas buvo nnorėta parodyti tuo nelabai supratau?

    AtsakytiPanaikinti
  2. o kas aplamai, kur ir kame, rusus supranta? Ypač dabar 21 amžiuje... tame ir bajeris :)

    AtsakytiPanaikinti