2008-07-04

Šauliaožys

Photobucket
"Lyginant pagal Zodiako ženklus, daugiausia tinklalapių užregistruoja Ožiaragiai (14%), o mažiausiai – Šauliai (6,5%). "Logiškai pagrįsti, kodėl aktyviausi Ožiaragiai – sudėtinga, nors tarp Zodiako ženklų aiškinimų randama faktų, kad po šiuo ženklu yra gimę daugelis verslininkų ir finansininkų, jiems sekasi technika ir amatai. O Šaulys – filosofiška, inteligentiška ir santūri asmenybė", – teigė "Serveriai.lt" vadovė A. Kutkauskaitė."
Visas straipsnis po šia NUORODA.

Hm-m-m prie kurių čia man save priskirti? Pase įrašyta, kad gimiau gruodžio 23 d. Vadinasi esu prie ožiaragių. Logiška, nes turiu tinklaraštį ir esu verslininkas. Bet mama sakė, kad tikroji mano gimimo diena yra gruodžio 21 d. tik sovietiniais metais metrikacijos biure buvo išduotas blogai užpildytas gimimo liudijimas. Kas gi tada į tokius dalykus kreipė dėmesį. Vadinasi pagal mamos pasakymą, o ja netikėti neturiu pagrindo - esu šaulys. Irgi neblogai, tuo labiau ir gražūs apibūdinimai: "filosofiška, inteligentiška ir santūri asmenybė" taip pat atitinka mano būdą. Gal tik išbraukčiau "santūri asmenybė", toks tikrai nesu. Gal tik kartais, kai to prašo etiketas :) Žodžiu, kadangi gimiau ir ten, ir ten galiu drąsiai save vadinti šauliu-ožiaragiu arba šauliaožiu :) Kas paprieštaraus, kad aš ne teisus? Juk apibūdinimai sutampa abiem atvejais :)

 PAVARYK! Naujienos RSS / Podcast

Dalinkitės:  

1 komentaras :

  1. Įžvelgiu čia privačios klientų informacijos atskleidimą iš serveriai.lt pusės. Jei jau prieita prie horoskopų sudarinėjimo, nežinia ką DAR jie ten daro su klientų duomenim.
    P.S.: čia pusiau nerimtai, jei ką;)

    AtsakytiPanaikinti