2007-11-27

Laimė už 68 centus

Photobucket

Papostringauti apie laimę, nepatikėsit, mane išprovokavo patys paprasčiausi sausainiai. Jie kainavo viso labo 68 centus. Bet neįsivaizduojate koks mano 4,5 metukų sūnus buvo laimingas juos gavęs. Sudėliojo skiemenuodamas žodelį "mama". Paskui puolė ieškoti savo raidelės "p" (Povilas). Rado. Suvalgė. Taip visas "p" raideles pirmoje eilėje ir sukapojo. Žiūrėjau iš šalies ir pats džiaugiausi matydamas laimingą sūnų. Tik 68 centai ir pilnos kelnės laimės... man ir sūnui....

Pigi ta laimė pasirodo. Žiauriai pigi! Deja dažnas mūsų laimę tapatina su pinigais. Kuo daugiau pinigų - tuo daugiau laimės. Ir atvirkščiai - esu nelaimingas, nes neturiu pinigų. Blogai kai taip yra mąstoma. Ne piniguose laimė. Aš manau, kad žmogus laimingas yra tada kada jis ramus. Tada kai jo galvos nejaukia erzinančios ir įkyrios mintys. Ramybė, štai kas yra didžiausia žmogaus laimė.

Aišku, kiekvienas mūsų laimę suvokia savaip. Pvz. ir vagis vogdamas gali sakyti - "aš esu laimingas" (tai Monsinjoro Vytauto Pranciškaus Rūko žodžiai. Jo mintis apie laimę galėsite pasiklausyti apačioje šio straipsnelio). Kitas turėdamas gražų namą, brangų automobilį manys kad yra laimingas. Bet iš tiesų toli gražu tai netiesa. Nei namas, nei automobilis, nei turtai ar pinigai ar kitos materialinės vertybės nepadarys žmogaus laimingo. Išmokime mastyti kitaip. Išmokime elgtis taip, kad vėliau nereikėtų už neapgalvotus savo poelgius savęs graužti ir viskas bus gerai.


Kodėl vaikai dažniau būna laimingi? Todėl, kad jie per savo trumpą gyvenimėlį nespėjo prikrėsti didelių kvailysčių. Jie neturi dėl ko savęs graužti (nekalbu apie gyvenimo nuskriaustus vaikus, kurie pvz. ne dėl savo kaltės prarado tėvus ar panašiai) todėl jų galvelėse ramu ir jie laimingi...Būkime vaikais. Išmokime gyventi ne dėl pinigų, o dėl laimės. Kai išmoksime atsipalaiduoti ir nusiraminti, o tai pavyks tik tada, kai turėsim švarią sąžinę, tada net ir 68 centų nereikės kad taptume laimingais...

Apie laimę Monsinjoras Vytautas Pranciškus Rūkas:



Dėkoju Monsinjorui, kad sutiko pasidalinti savo mintimis.
Dalinkitės:  

0 Komentarai :

Rašyti komentarą