2007-06-27

LNK "plius" Diana ir Arvydas Gaičiūnai "lygu" geri reitingai, pinigai ir trečdalis apgautos Lietuvos

PhotobucketŠiaip tai magų, iliuzionistų ir kitų "melagių" ar gražiau pavadinus iliuzijų kūrėjų užmaskuoti pasirodymai man nepatinka. Ypač jeigu jų pagalba pasipelnimo ar reitingų kėlimo tikslais yra daromas nesamoningas šou, kaip, kad neperseniausiai per LNK televiziją rodytas "skenduolių" pasirodymas.

Suprantu ir palaikau akims mielus pasirodymus kuriuose "melagiai" nebando maskuoti savo melagysčių ir neverčia visu rimtumu įtikėti į tai ką jie daro. Jie kuria gražų šou ir tiek. To nepasakyčiau apie LNK, Dianos ir Arvydo Gaičiūnų surežisuotą parodiją. Kiek žmonių Lietuvoje rimtai, ne kaip pokštą, priėmė jų pasirodymą? Manau, kad koks trečdalis Lietuvos. Buvau savaitgalį nuvažiavęs į kaimą - nė vienas mano sutiktas kaimietis nesuprato, kad tai apgaulė. Kai kurie net supyko, kad teigiau kitaip. Ir tokių žmonių yra ne tik kaime, bet ir miesteliuose, miestuose. Tai vidutinės klasės atstovai (apie degradavusius nekalbu), o jų dauguma Lietuvoje.

Ką, įdomu, tokiais pasirodymais norima pasiekti? Aišku, kad norima pasipelnyti ir pakelti reitingus. Tai sveiki norai, tik visiškai nesveikais būdais siekiami. Pasakyčiau taip - negalima tyčiotis ir uždarbiauti iš žmonių nesugebančių, dėl savo intelekto ar žinių stokos, suprasti kai kurių dalykų ar reiškinių. Tai yra žema ir nepadoru.

Aš ne prieš iliuzijų kūrėjus. Aš tik už gražius ir teisingus jų pasirodymus ir reikiamą pateikimą per televiziją.
Dalinkitės:  

0 Komentarai :

Rašyti komentarą